5 Şubat 2015 Perşembe

TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM!!!!



Hayatımızın büyük bir kısmını sanal dünyada geçiyoruz, ancak sadece birkaç saniye bakabildiğimiz fotolarla yaşamımızı doldurmuşken aslında kimseyi tanımadığımız hissi beni her geçen daha çok rahatız etmeye başladı. Bu yüzden sanal dünyadan mümkün olduğunca uzak durmaya çalışıyorum ama Instagramı çok seviyorum ancak ne beni takip edenler ne de benim takip ettiklerim hakkında aslında hiçbir fikrim yok. Anın ve durumun donuk silüetini sadece 3 saniye görmek bize yetiyor.
İşte bu sebepten tanışalım dedim ve eğer beni uzaktan tanıyanları hayal kırıklığına uğratırsam kusura kalmayın artık;)) bu da böyle bir cinsmiş der geçersiniz.
İşte benimle ilgili bazı şeyler;


-Kesinlikle sessiz konuşurum ve buna arkadaşlarım çok kızar, Yalnız güçlü bir kahkaham olduğu doğrudur, neyse ki çok gülüyorumda aradaki açığı kapatıyorum.
-Sevgilim Alican'la gün içerisinde telefonla konuşmamayı gizliden tercih ediyorum (birbirimize anlatacak şeylerimiz kalsın diye).
-Kahve içmeyi seviyorum.
-Hiç rejim yapmadım.
-Toplu taşıma aracı sevenlerdenim, yaşasın metro!!!!!
-Ezine peyniri dışında dünyanın tüm peynirlerine burun kıvırırım.
-Bir mekana tek başına giremeyenlerdenim.
-Sabah  gün ışığına alışmam zaman alır.
-Magazin dergilerini hiç okumam sadece resim karıştırırım.
-Günün büyük bir bölümünü eğer evdeysem tayt ve el görgüsü çetiklerle geçiririm. Çok seksi değil mi????
-Neredeyse çalan tüm şarkıları beğenirim, kapı gıcırtısına oynayanlardanım.
-Telefonumun şarjı yoksa yoktur, yapacak bir şey yok!!!!!
-Yemek yerken ağzını şapırdatan insanlarla konuşmaya devam edemiyorum takılı kalıyorum.
-Doğumdan sonra 21 kilo kaybettim, heh heh aslında kilo bana çok yakışmıştı.
-Alkolü severim zaten tüm arkadaşlarım hamile olduğumu alkol almadığım için anladı;))).Keyifli sosyal içiciyim vesselam.
-Hayatımın cümlesi Alican'dan sonra '' Su akar yolunu bulur'' oldu.
-Sevgilim Alican'dan daha uzun olduğuma yüzde yüz eminim;))))) aramızda halbuki 12 cm. var ama bence ben uzunum.
-Bana ''Gülooooo'' denilmesini günde 350 kere duyduğum doğrudur.  
-Evden dışarıya çıkmadan yaşayabilenlerdenim…
-Ay bi de 8 yıldır yogaya başlıyacağım.....
İşte size Gül pardon pardon Güloooo. Tanıştığımıza memnun oldum.
Bol gülüşlü günler......











2 yorum

  1. Ay bayiliyorum sana valla, siz bI hollandaya gelin peynir seciciligin kalmaz gider :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahhaa sadece seni gorsek,peynir yemesek:)))

      Sil

Mrs. TikiTaka©