10 Mart 2015 Salı

30 Yaş Sonrası Gidilecek Mekanlar Listesi Vol:1




Gençken kendi yaş grubumun gittiği bar,kafe ve daha birçok yerlere benden yaşlıca insanlar gelince biraz garip garip bakardım. Ne işin var arkadaşım buralarda git evine çoluğunla çocuğunla ilgilen demek isterdim.


Yıllar geçti biz çoluğa çocuğa karıştık şimdi biz gidiyoruz genç arkadaşların gittiği mekanlara onlar bize bakıyor ve içlerinden diyorlar ki ne işin var burada kardeşim. İşte o zaman bende diyorum ki canım istiyor, sevgilimle yalnız kalmak, şöyle çalan müzikte bir iki sallanmak, arkadaşlarımla kontrolsüz kahkahalara boğulmak falan falan.... Ama ne mümkün 90'lı bebeler öyle  bir bakıyor ki, insan pişman oluyor çıkmışına çıkacağına;(((  Şaka şaka konu 90'lı bebeler değil tabi ki konu bizim uzun bir zaman dilimi, 2 yıl kadar hem Türkiye'den hem de ortamlardan uzak kalmamızın getirmiş olduğu paslanmışlık!!!! Bir de yıllar önce yaşlı diyerek hafiften burun kıvırdığın insanların durumunda olma hali söz konusu!!!!  

Neyse ki üstesinden geliyoruz, biz tekrar ortamlara alışıyoruz, alışık olduğumuz tarzda eğlenceli mekanlar buluyoruz, hatta öyle yerlerler buluyoruz ki mekanın en genci benim sanırsam ama ''blues'' dinliyoruz o ayrı!!!

Neyse efendim size 30 yaş ve sonrası için İstanbul'da gidilebilecek mekanlar listesinden küçük bir parça sunmak isterim denerseniz ne mutlu bana!!!!


1)Kumsaati Blues gidin ve özellikle cumartesi akşamları için The Band dinleyin.

2)Karaköy Mana gidip rakınızı,mezenizi, sanat müziğinizi dinleyebilirsiniz.

3)Urban Cafe de özellikle bahar ve yaz akşamları oturmalısınız ama kışında hoşunuza gidecektir.

4)Muaf Beyoğlu da gecelere akmadan önce ufak bir başlangıç yapabilirsiniz;)))

5) Joker No:19  Beşiktaşın ve çocuklu insanların böyle bir mekana ihtiyacı vardı azizim!!!!

Neyse deneyen ve tecrübe edenlerden yorumlarını beklerim.

Bol gülüşlü günler......







2 yorum

  1. bekar 30 yas ustugiller olarak ilk maddenin tavsiyesini duymustum cok;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumsaati benim eski kesiflerimden ancak The Band ben daha yeni kesfettim:(((

      Sil

Mrs. TikiTaka©