9 Mart 2015 Pazartesi

İyi Haftalar!!!!!







Veeeee Gençler gene başladı bir Pazartesi!!!!

Pazaretsiyi sevmez misin? Bütün haftasonu öğlene kadar uyudun mu yoksa!!!! (eğer uyuduysan sana şuan çok sinir oldum bilesin!)

Eğer çalışıyorsan çoktan ofise gitmiş takvimini oluşturmuş ve gene kurumsal gene iç karartıcı kurumsal hayat entrikalarına çoktan dalmışsındır. O zaman sana kocaman bir kolay gelsin!!!! Ama unutma herkes yaşamını devam etmek için çalışır!

Eğer evde bebeğine bakıyorsan! büyük olasılıkla sabah saat 6 gibi kalmış, çiş-kaka, emzirme, mama, kahvaltı derken daha yüzünü bile yıkayamamışsındır, olsun sen her halinle güzelsin!?!?!

İstanbul'da kötü olan havaya inat bu sabah kalktığımda rutin dışında kendime yapacak işler listesi yapmaya karar verdim. Bunu üşenmedim buraya yazıyorum ki belki birine ilham olur ya da en kötü bana bir liste çıkmış olur diye düşündüm.

İşte benim bu hafta bitmeden okumak, izlemek, dinlemek, gülmek, yemek , içmek için deneyeceğim yeni adresler!!!! Linklerin çoğunu takip ettiğim bir bloggerdan aldım kadıncağız her zaman güzel güzel linkler verir ve ben hiçbirini ne okuyabilirim ne dinleyebilirim ne izleyebilirim. Bunun tek nedeninin totomu kaldıramamak olduğuna karar verdiğim için her yıl aldığım bir dünya ajanda , telefon takvimi daha vs. planlayıcılar artık bir işe yarasın istiyorum. 

Haftaya bunu dinleyerek başla bence.  Yaşlanıyorum hem de çok fena.




Espresso sevenlere gelsin!!! Bu makinadan olmasada espresso içebilirim;)))

Veee zaman zaman biz!!!  Acaba evin en görünür yerine mi asmalıyım!


Uzun saç severlere gelsin!!!  Sırf bu fotoğraflar yüzünden her saçımı kestirdiğimde üzülüyorum!!!.

Bol gülüşlü günler.....

1 yorum

Mrs. TikiTaka©