11 Kasım 2014 Salı

ANNE MODASI: ALIŞVERİŞE Mİ ÇIKSAK???




































Dün alışverişe çıksam neler alırdım diye düşündüm. Sabah sabah dergilerde gezinirken bakın orataya neler çıktı?!?!? Aslında alışveriş bahane maksat yeni öğrenmeye başladığım photoshop programında pratik yapmak:))) Şimdi bu yazıyı okuyan pek sevgili arkadaşlarım bir photoshop kalmıştı yapmadığın diyeceklerdir biliyorum ancak onlara şunu söyleyebilirim Arya doğduktan sonra bu öğrenme işinde kendimi bir türlü durduramıyorum. Nedenlerini kendimce tespit ediyorum belki sırası gelince buraya yazarım.


Anne modasıyla ilgili hatırlatmak istediğim birkaç ufak konu var;

-Renklerden korkmayın, artık günümüzde herkes her rengi kullanabilir. Ayrıca renkli kıyafetleri tercih etmek biz annelere daha iyi gelecektir, eğer çalışmıyorsanız hem ev işi hem çocuğunuzla ilgilenmek durumundaysanız çok yüksek ihtimalle kendinizi 1000 parçaya bölünmüş gibi hissedeceksinizdir ya da çalışmak zorunda olup aklınız kreşteki ya da evdeki çocuğunuzdayken toplantıya katılmak durumunda olabilirsiniz.  Her iki ruh halinde ''aman benden geçti ne rengi, bıdı,bıdı'' demeyin. Evde oturan anne sözüm sana aslında bırakma kendi!!!

-Kombin güzel şeydir bunu unutmayın!

-Rahatlık bir anne için en önemli şey bence kıyafette,oturduğun koltukta,arabada, uçakta eğer giydiğin şey rahat değilse bir de üstüne bebişin ağlıyorsa vay haline!


Alışveriş demişken şunu yazmadan geçemeyeceğim Tükiye çok pahalı bir ülke olmuş, rakamları duyunca ağzım açık kalmıyor değil ama iki ay sonra bunlara alışacağız insanoğlu herşeye alışıyor uyum sağlıyor. 

Pastırma yazının hala devam etmesini beklediğim bu hafta, bitirmem gereken bir ödev var, bense oturmuş yazı yazıyorum, Arya öğlen uykusunda, sevgili kişi işte, hava puslu gibi, kaldırımların yayalar için olduğunu unutan İstanbul şehrine adapte olamaya çalışırken, 6 bin zeytin ağacı kesilmiş, maden işçilerinin acısı devam ediyor ama gene hayat devam ediyor....

Bol gülüşlü günler.....




not:Tulum , Kazak, Bot, Gözlük ve diğer ürünleri Google efendiden buldum;))
















































Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Mrs. TikiTaka©