4 Kasım 2014 Salı

⇒ ⇒ ⇒ ⇒
























































Selam Herkese,

Eğer ara ara bloğuma bakan olmuşsa yaptığım ufak değişikliği fark etmişsinizdir. Görünüm ve bloğun ismini değiştirmeyi uygun buldum çünkü Balık burcu insanı olarak ben (burçlara da inanmam aslında ama neyse) pek bir severim değişikliği, hareketi, kıtalararası taşındık gene yine heyecan kapladı içimi, ama çok güzel gözümde büyüyormuş numarası yaptım o ayrı mesele.


Gelelim en can alıcı konuya neden bloğun ismi değişti. Bildiğiniz gibi bu blog beni motive etmek, Arya'ya ve bizi Türkiye'de özleyen kişilere en azından aylık bir haber uçurmak sonrasında üniversiteyi bitirdiği gibi çalışmaya başlayıp Kanada'ya sevgilisinin peşinden 2.5 aylık bebişle giden beni rahatlatmak için başlamıştı. Haliyle o dönem hayatımızın gündemi olan Arya üzerine yazılar yazmaya başlamıştım fakat ilerleyen günlerde sadece anne çocuk yazıları yazmak bana yetmemeye başladı.

Anne çocuk yazıları yazmak ilk başta çok heyecan verici gözükse de zamanla insan aslında alanın ne kadar dar olduğunu anlıyor. Bir de yapılan paylaşımları dikkatli inceleyecek olursanız, hamilelik günlüğüyle başlayan süreç gaz ağrılarıyla devam ediyor, uyku ile neredeyse tüm anneleri kitap yazdıracak seviye getiriyor ancak sonrasında kısır bir döngü içine giriyor insan, en azından benim için öyle oldu. 

Hayat şekli olarakta günde 15 çocuk fotoğrafı paylaşabilecek, yaptığı herşeyi en ufak ayrıntısı ile anlatacak bir kafa yapısında olmadığım için olsa gerek ''Aryatorik ve Annesinin Maceraları'' görevini tamamladı diye düşünüyorum fakat yazmak güzel, kendi sınırlarım çercevesinde paylaşımlar yapmayı değerli buluyorum çünkü bilginin her türlüsü önemli.

İşte bu sebepten ''Mrs.TikiTaka doğdu. Aslında ''Tiki Taka'' Barcelona futbol takımının oyun taktiği ve kendine hastır, işte bu sebepten ben de kendime has birşeyler yapmak istiyorum o zaman neden olmasın dedim.

Peki bu blogta neler olacak???

Kısa süre sonra Mimami Design ın online satışına bağlanacak ve yazmak istediğim her konu hakkında yazıyor olacağım. Yukarda belirttiğim gibi bilgiyi paylaşmak çok değerli o sebepten konuk yazar olarak sevgili arkadaşlarımında burada konuk yazar olarak yazmalarını istiyorum fakat henüz Türkiye'ye yeni geldiğim için onları ikna turlarına başlayamadım umarım beni kırmayacaklardır. Ayrıca sevgilim Alican'ın kapalı devre radyo yayını yapmak gibi bir hevesi var eğer bunu gerçekleştirirse onunda programını buraya eklemeyi düşünüyorum. 



Bol gülüşlü günler....


Hiç yorum yok

Yorum Gönder

Mrs. TikiTaka©