7 Ocak 2015 Çarşamba

1/52 Hafta

Kocaman bir yıl sona erdi. Doğruyu söylemek gerekirse ben hiç sevmemiştim 2014 yılını ancak çok umutluyum 2015'ten.

2014'ün sonlarına doğru blogta yazmak için kendime yeni bir konu başlığı buldum. Hafta hafta öne çıkan ailesel,kişisel yani blogta genel olarak bahsettiğim herşeyin özetini yaptığım bir bölüm yapmaya çalışacağım.


Aslında bu uygulamayı yurtdışındaki  birçok blogger  kullanılıyor hatta bunu geliştirip scrapbooking ya da the project life gibi uygulamalarla pekiştiriyorlar. Onlardan ilham aldım ve scrapbooking için birkaç malzeme bile satın aldım lakin  malzemeler hatırı sayılır pahalılıkta olduğu için ve her haftanın fotoğraflarını Türkiye şartlarında bastırmanın imkansızlığını kabul ettiğimden dolayı (cimrican bendeniz;))) scrapbooking aylık yapmaya karar verdim. Fakat 52 hafta başlıklı yazılarla öne çıkan konuları buradan paylaşacağım hem böylece burasıda her hafta daha aktif olacak.

Ocak ayının ilk haftası malumunuz kara kış Türkiyem başlığıyla herkesin gündemindeydi. Biz de 31 Aralık günü Çanakkale'ye gitmek için yola çıktık. Fakat yoldaki hava şartları gerçekten kötüydü. Çanakkale'li olarak ben feribotların çalışmayacağını bir şekilde tahmin ediyordum ancak Malkara-Keşan karayolunun bu kadar zorlu olacağını doğrusu düşünmemiştim. Bol adrenalinli 9 saatlik bir araba yolculuğunun sonunda Çanakkale'ye vardık.

Özlemişim Çanakkale'yi ancak kardan dolayı pek tadını çıkartamadık, tadını çıkartmak dediysem şöyle salına salına kordonda yürüyemedim :)) Ama olsun cumartesi gecesi ilk defa Arya'yı gece uykusundan önce evde anneannesi ve dedesine bırakıp biz yıllardır görmediğim arkadaşlarımla bir kaçamak yaptık ki, bol şarkılı,rakılı,mezeli bir geceydi.

İşte kısa olan ilk haftanın fotoğraflarla özeti,

Yolda kalıp 1 saat önümüzde bozulan bir ticari aracı ve tırın çekilmesini bekledik. Sıkıntıdan ne yapacağını şaşıran Arya'nın sürekli çişim geldi diyerek bizi tehdit etmesi gerçekten eğlenceliydi;)))


Yeni bir rahatsızlığım var, bilek burkulması!!!! Arya'yı kucağıma alıyorum ve hooop sağ bileğim ağrımaya başlıyor. Haftanın 3 günü sargısız, kalan 4 günü ise sargı beziyle dolaşır oldum;(((

Ve son olarak anneanne aşkı!!!! Arya Türkiye'ye gelmeden önce bu kadar çok yetişkinle birlikte olmamıştı, biz ilk tepkisinin daha mesafeli olacağını düşünüyorduk ancak hiç beklediğimiz gibi olmadı.


İşte ilk hafta  kar dolayısıyla kapalıyız dedirtti bize ama gene de  eğlenceli başladı 2015!

Bol gülüşlü günler dilerim.

Gül







1 yorum

  1. Bunu devam ettirirsen çok güzel olacak. Fotoğraflarına bayıldım.

    YanıtlaSil

Mrs. TikiTaka©